Mishek10
Modek
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: Czw 15:41, 23 Lis 2006 Temat postu: Ecaflip Hybryd |
|
|
Uwaga!
1. Sam to pisałem, więc i Ty nie kopiuj.
2. Nie jestem pewien co do charakterystyk i sposobu, bo jeszcze go nie sprawdziłem. Mam zamiar to zrobić na Rushu, gdy kupie P2P (a to już niedługo).
1. Tutorial
Na tutorialu zostajemy do 6 poziomu. Dlaczego? Weak Arachnee łatwo zabić, a exp z niej nie jest taki zły. Na 6 poziomie zdobywamy Bluff, co jest (przynajmniej na początku) naszą jedyną ofensywą. Trenujemy tylko Agility. Wszystkie punkty czarów dajemy w Bluff.
Cele:
- Agility = 25
- Bluff 3 lvl
- skończony Tutorial
- 2 Spell Points
2. 'Ciężki' trening ...
Musimy wytrenować 10 poziom. Co nam to da? Otóż pierwszy set - Gobbal set (który doda nam str. do ataków od eartha i int. do Topkaja) czy Country set (który doda nam agl. do Bluffa i także int. do Topkaja). Wszystkie punkty oczywiście w agility i Bluff.
Cele:
- Agility = 45
- Bluff lvl 4
- 4 Spell Points
- Gobbal set (bez pasa, z rzeczami dodającymi do agl., int. i cha.)
lub
- Country set (z rzeczami dodającymi do agl., int. i cha.)
3. Quest
Nie ma sensu tracić czas na nabijanie 11 poziomu na potworach - lepiej nabij go na queście - A bear in the gobbies' house. Wystarczy to wykonać, a prawdopodobnie otrzymasz 11 poziom.
Cele:
4. Powtórka z rozrywki?
Tak ... znowu nabijanie poziomu ... teraz zdobądz 20 poziom i jeśli miałeś niepełny Gobbal set (brak pasu), to czas go wypełnić. Rezultat? 7 AP (czy to, co mogłeś mieć na 10 poziomie z Country setem...). Ze statystyk ulepszaj int. i cha., a punkty magii trzymaj na później.
Cele:
- Agility = 50
- Chance = 25
- Inteligence = 20
- Jeśli zbierałeś Gobbal set - Full Gobbal Set
- 9 Spell Points
5. Kończenie hybrydy
Tak! Musisz nabić 26 poziom! Niech Cie tylko Bóg broni, abyś nie ulepszył Feline's Leap. Kiedy tylko zdobędziesz Topkaj, ulepsz go na 5 poziom. Co do umiejętności? Vitality!
Cele:
- Topkaj 5 lvl
- Agility = 50
- Intelligence = 20 (jeśli int. można dodawać za 1 punkt do 25, to daj 5 pkt. w int., wtedy dasz o 5 mniej w Vitality)
- Chance = 25
- Vitality = 25
- 5 zachowanych Spell Points
6. Taktyka walki
Ponieważ mamy 7 AP, możemy w jednej turze puścić Bluff i Topkaj na raz. Powinieneś zawsze mieć 7 AP, dobre rzeczy dodające int., agl. i cha. Potem możesz też trochę ulepszać str., ponieważ Ecaflip ma wiele czarów zadających obrażenia od żywiołu ziemi.
Co robić potem:
- zawsze miej 7 AP
- ulepszaj vitality, później także trochę agl. i int., możesz trochę ulepszyć strength
- zawsze noś rzeczy dodające agl. i int., mogą dodawać też cha. vit. i str.
- expij na potworach, które mają słabość do powietrza i/lub ognia
- ulepsz czary: Wheel od Fortune, Reflex, Smell, Rekop
- możesz kupić Felintion - jest dobry do odzyskiwania HP - nie ulepszaj go, ale gdy masz dobry bonus do siły możesz nieźle komuś przyłożyć
- może przydać Ci się Leek Pie - gdy już będziesz miał większy poziom, postanowisz zmienić seta i niestety będziesz miał już 6 AP możesz używać Topkaj i Leek Pie na turę
Post został pochwalony 0 razy
|
|